Modelovanje šolje animiranog lika Groot-a u 3ds Max-u

OBLAST – modelovanje animiranog lika

TEMA – modelovanje Marvelovog animiranog lika Groot-a u 3ds Max-u

PREDMET – modelovanje šolje Groot-a

STANJE U OBLASTI – u odabranoj oblasti postoji veliki broj dizajniranih struktura sa likom Groot-a kao što su šolje, vaze, igračke, prstenje, privesci…

groot privezakkroot prstengroot soljagroot saksijagroot cvece

 

PROBLEM – animirani likovi se uglavnom modeluju u programima kao što su Blender i Zbrush iz razloga što imaju više alatki koje su namenjene baš za modelovanje animiranih likova, za razliku od 3ds Max-a

CILJ – na najlakši i najbrži način izmodelovati animiranog lika u 3ds Max-u

KRITERIJUM – pobrinuti se da izmodelovan lik u 3ds Max-u što više liči na pravog animiranog lika Groot-a i  izmodelovati idealan oblik šolje za korisnika

METODA – izmodelovati šolju u 3ds Max-u koju će biti moguće izvesti pomoću 3d štampača

HIPOTEZA – mislim da je moguće izmodelovati šolju sa likom Groot-a koja će se moći koristiti

This entry was posted in 23/24 Radovi, Opšte. Bookmark the permalink.