Modelovanje prstena uz upotrebu Voronoi ćelija urađeno u programu Grasshopper.
1. Modelovanje je započeto pravljenjem dva kruga koja čine podužni presjek prstena.
2. Prstenu je zadata dužina.
3. U trećem koraku određene su tačke za formiranje voronoi ćelija.
4. Zatim su pomoću funkcije solid intersection stvorene krive na presjeku (najmanje) dvije krive. Na ovaj način se stvara kriva na presjeku dva objekta.
5. Izdvojen je jedan element kome je zadata zapremina i on je skejlovan na određenu veličinu.
6. To je primjenjeno na cijeli element.
7. Element je pretvoren u mesh model i zatim je dodata funkcija Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision.
Ovaj način modelovanja lako se može prilagoditi zahtjevima korisnika što ovaj kod čini pogodnim za primjenu u daljim fazama rada.
Na sledećoj fotografiji prikazan je sistem rada Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision.
Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision omogućava zaobljavanje oštrih ivica elementa.