Faza 2 – modelovanje nakita – prsten

Modelovanje prstena uz upotrebu Voronoi ćelija  urađeno u programu Grasshopper.

1. Modelovanje je započeto pravljenjem dva kruga koja čine podužni presjek prstena.

1

 

2. Prstenu je zadata dužina.

2

3. U trećem koraku određene su tačke za formiranje voronoi ćelija.

8

4. Zatim su pomoću funkcije solid intersection stvorene krive na presjeku (najmanje) dvije krive. Na ovaj način se stvara kriva na presjeku dva objekta.

7

 

 

5. Izdvojen je jedan element kome je zadata zapremina i on je skejlovan na određenu veličinu.

5

 

6.6

 

6. To je primjenjeno na cijeli element.

9

 

7. Element je pretvoren u mesh model i zatim je dodata funkcija Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision. 

10

 

 

 

11

 

12

Ovaj način modelovanja lako se može prilagoditi zahtjevima korisnika što ovaj kod čini pogodnim za primjenu u daljim fazama rada.

Na sledećoj fotografiji prikazan je sistem rada Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision. 

Weaverbird „Catmull-clark” Subdivision omogućava zaobljavanje oštrih ivica elementa.

13

 

This entry was posted in 22/23 Radovi, Opšte. Bookmark the permalink.