Dizajn drustvene igre – faza 3

U trećoj fazi korišćen je 3ds max za modelovanje svih neophodnih elemenata igre – kucica, zgrada i drveća. Postignuti rezultati što se tiče kućica i zgrada su bili zadovoljavajuci odmah u startu (slika 1), međutim za izradu prototip verzije smo odlučili da se ovi elementi dodatno pojednostave zbog optimizacije (slika 2).

Screenshot_4     

Prvobitni modeli za drvece (slika 3) su morali da se modifikuju i prilagode potrebama 3d stampe (slika 4).

Screenshot_12     Screenshot_11

 

Za ikonicne objekte iskorisceni su gotovi modeli izmodelovani u 3ds max-u. Trebalo je sve mesh-eve pretvoriti u solide. Za to je koriscen Rhino uz dendro dodatak i weaverbird plug in. Finalni rezultat zavisio je od slozenosti modela od kojih smo poceli.

 

351790554_1288986688371001_7789929249385717051_n 349035496_771516507803558_1281472587089069268_n

Odgovor na hipotezu: Slozenost modela je utiscal na to da program za modelovanje bude 3ds max.

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.