Metod rada:
Rhino + Grasshopper
U drugom delu izdvojili smo dva potencijalna problema koja se javljaju:
1. Na koji način formirati fotografiju koja bi bila saglediva spreda
2. Kako i da li je moguće uklopiti anamorfnu reč u samu strukturu korišćenjem isključivo boje
Prvi pristup sveo se na formiranje pikselizovane siluete (fotografije) uz korišćenje svetlosti i senke. Međutim, problem koji se ovde javlja odnosi se na varijaciju visina samih piksela i njihov odnos, da li je moguće u ovakvu strukturu ubaciti reč ili će pojedine senke predstavljati problem?
Drugi pristup odnosi se na formiranje krivolinijskih elemenata koji svojom putanjom formiraju siluetu fotografije, a na svojim ivicama (koje mogu biti više ili manje ispupčene u odnosu na ravan) sadrže kolorit koji definiše reč. Ovakav način rada moguće je postići i ređanjem pločastih elemenata jedne na druge, međutim silueta bi spreda bila teže saglediva i utrošak materijala bio bi znatno veći.