Modelovanje lampe vol.2

koraci pri modelovanju:

VERZIJA I

1.korak
-napravili smo pravougaonik koji je bio dimenzija djela koji će biti perforiran
2.korak
-napravili smo površ koja je ograničena tim pravougaonikom (Boundary Surface)
3.korak
-tu površ smo podjelili na dijamante (rombove) – Diamonds iz panela Lunch Box
(plug in za Grasshopper). Tu smo pomoću slidera odredili kolika nam je podjela u U i V pravcu.
4.korak
-skalirali smo rombove u odnosu na njihov centar za određen faktor.
Centar je centar svakog romba iz alatke Area, a faktor je 0,8 – može da se mjenja na slideru.
5.korak
-treba skalirti svaki taj romb u Y pravcu tako da najudaljeniji od centra površi budu najmanje visine, a najbliži centru površi budu najveće visine.
Koristimo alatku Scale UN.
Faktor je Remap.
Distance – rastojanje između centra (težista) površi i svakog centra romba.
Remap – rastojanja između centra težista površi i svakog centra romba podešavamo da ide po novom domenu koji smo zadali (Constract domain), a bio je Bounds koji sortira te dužine po veličini.
Taj Remap je faktor skaliranja – on skalira rombove tako da najudaljeniji budu najmanji po visini.

grasshopper shema – VERZIJA I

111

rhino shema // kreirani patern odnosno izmodelovani abažur – VERZIJA I

222

VERZIJA II

1.korak                                                                                                                                                       -napravili smo pravougaonik koji je bio dimenzija djela koji će biti perforiran                        2.korak                                                                                                                                                        -napravili smo površ koja je ograničena tim pravougaonikom (Boundary Surface)                3.korak                                                                                                                                                       -tu površ smo podjelili na dijamante (rombove) Diamonds iz panela Lunch Box (plug in za Grasshopper). Tu smo pomoću slajdera odredili kolika nam je podjela u U i V pravcu.          4.korak                                                                                                                                                       -skalirali smo rombove u odnosu na njihov centar za određen faktor. Centar je centar svakog romba iz alatke Area, a faktor je 0.8 – može da se mjenja na slideru.                              5.korak                                                                                                                                                       -treba skalirati svaki taj romb u Y pravcu tako da najudaljeniji od centra površi budu najveće visine, a najbliži centru površi da budu najmanje visine.                          Koristili smo alatku Scale UN.                                                                                                          Faktor je Remap.                                                                                                                                    Distance – rastojanje između centra (težišta) površi i svakog centra romba.                            Remap – rastojanja između centra težišta površi i svakog centra robma podešavamo da ide po novom domenu  koji smo zadali (Constract domain), a bio je Bounds koji sortira te dužine po veličini.                                                                                                                                  Taj Remap je faktor skaliranja – za razliku od VERZIJE I gdje su rombovi skalirani tako da najudaljeniji budu najmanji po visini u VERZIJI II je promenjen start i end domain i sada su najudaljeniji rombovi najveći, a najbliži centru, odnosno tački od koje mjerimo udaljenje, najmanji.

grasshopper shema – VERZIJA II

izmjena skaliranje grasshoper

rhino shema // kreirani patern odnosno izmodelovani abažur – VERZIJA II

izmena skaliranje

VERZIJA III

1.korak                                                                                                                                                       -napravili smo pravougaonik koji je bio dimenzija djela koji će biti perforiran. Napravili smo pravougaonik vertikalne orijentacije i njega referencirali                                                 2.korak                                                                                                                                                        -napravili smo površ koja je ograničena tim pravougaonikom (Boundary Surface)               3.korak                                                                                                                                                       -tu površ smo podjelili na dijamante (rombove) Diamonds iz panela Lunch Box (plug in za Grasshopper). Tu smo pomoću slajdera odredili kolika nam je podjela u U i V pravcu.       4.korak                                                                                                                                                       -skalirali smo rombove u odnosu na njihov centar za određen faktor. Centar je centar svakog romba iz alatke Area, a faktor je 0.8 – može da se mjenja na slideru.                              5.korak                                                                                                                                                       -treba skalirati svaki taj romb u Y pravcu tako da najudaljeniji od centra površi budu najmanje visine, a najbliži centru površi da budu najveće visine.  Centar površi smo dobili pomoću alatke Area.                                                                                                              Koristili smo alatku Scale UN.                                                                                                          Faktor je Remap.                                                                                                                                    Distance – rastojanje između centra (težista) površi i svakog centra romba.                            Remap – rastojanja između centra težista površi i svakog centra robma podešavamo da ide po novom domenu  koji smo zadali (Constract domain), a bio je Bounds koji sortira te dužine po veličini.                                                                                                                                  Taj Remap je faktor skaliranja –  i on kod VERZIJE III skalira rombove tako da najudaljeniji budu najmanji po visini.

grasshopper shema – VERZIJA III

izmena orjentacije grasshoper

rhino shema // kreirani patern odnosno izmodelovani abažur – VERZIJA III

izmjena orjentacije

VERZIJA IV

1.korak                                                                                                                                                       -napravili smo pravougaonik koji je bio dimenzija djela koji će biti perforiran. Napravili smo pravougaonik vertikalne orijentacije i njega referencirali                                                 2.korak                                                                                                                                                        -napravili smo površ koja je ograničena tim pravougaonikom (Boundary Surface)               3.korak                                                                                                                                                       -tu površ smo podjelili po vertikali i horizontali na određen broj segmenata. Dobili smo tačke oko kojih smo napravili krugove.                                                                                           4.korak                                                                                                                                                       -skalirali smo krugove                                                                                                                             5.korak                                                                                                                                                       -treba skalirati svaki krug u odnosu na udaljenost tačke koju smo dodali i centra svakog kruga                                                                                                                                                          Koristili smo alatku Scale.                                                                                                                    Faktor je Remap.

grasshopper shema – VERZIJA IV

izmjena paterna grasshoper

rhino shema // kreirani patern odnosno izmodelovani abažur – VERZIJA IV

izmjena paterna

 

 

This entry was posted in 17/18 Radovi. Bookmark the permalink.