ISTRAŽIVANJE: Skupom ravanskih preseka 3D skulpture moguće je sagledati zamišljene strukture iz jedne tačke.
METODE: Modelovanje glave skulpture “Pobednik” Ivana Meštrovića pomoću programa ZBrush, zatim u programu Rhinoceros podeliti model glave na određeni broj delova i formirati prikaz makete.
PROBLEM:
- pronaći što bolji način modelovanja u ZBrush da bi se dobila zamišljena forma
- broj i način slaganja ravanskih struktura; popunjavanje prostora između segmenata
CILJ: Postići što realaniji prikaz zamišljene strukture, istražiti i izmodelovati pripremu za izradu makete.
autor: Xia Xiaowan
inspiracija:
- https://www.designer-daily.com/3d-paintings-glass-panes-xia-xiaowan-40322?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+DailyDesignerNews+(Daily+design+news)
- http://galileofeynman.blogspot.com/2012/10/the-layered-glass-artwork-of-angela.html