Oblast: vizualizacija i modelovanje
Predmet: 3D scena
Tema: kreiranje 3D scene korišćenjem 2D slike
Stanje u oblasti: za sličan ishod obično se koriste displacement mape kako bi se stvorila iluzija dubine prostora, ili pliće razdvajanje ravni;
Problemi: 3D prostor rađen na ovaj način je dosta plitak i ne dopušta dovoljnu varijaciju ugla kamere;
Cilj: 3D scena kreirana iz 2D slike korišćenjem Photoshop-a i kasnije ubačena u Blender;
Kriterijum: potrebno je da postoji dovoljna iluzija dubine prostora, tako da kamera može da menja položaj u većem opsegu iako je reč o 2D ravnima;
Metoda: modifikovanje 2D slike iz Photoshop-a koristeći Blender, izvlačenjem ravni i dodavanjem dodatnih radi stvaranja 3D scene;
Hipoteza: Da li je moguće kreirati 3D scenu koristeći 2D sliku iz Photoshop-a tako da kamera može da ima veći opseg kretanja bez razbijanja iluzije 3D modela?