U drugoj fazi istraživanja obradili smo način modelovanja flašice u rhino i grasshopperu.
Počeli smo od jedne tačke, construct point, koju smo poziocionirali na samo dno flašice.
Potom smo nacrtali vertikalnu liniju, vodilju, i odredili visinu flašice.
Podelili smo flašicu na 5 segmenata.
Komandom shatter i divide curve podelili smo vertikalnu liniju na 5 jednakih delova i pomoću graph mapper-a pomerali tačkice po x osi kako bi dobili konturnu liniju flašice.
Zatim smo, kako bi mogli da modifikujemo dno flašice nacrtali horizontalnu liniju kojima smo komandama flip i blend curve omogućili modifikovanje dna flašice.
Potom smo pridruzili (join) sve nacrtane linije i tačkice i dobili siluetu flašice.
Nakon pridruživanja unešenih komponenti komandom revolution smo napravili površ.
U procesu modifikacije unešena su dva graph mappera kako bi se moglo manipulisati oblikom flašice, njenim udubljenjima i ispupčenjima.
U sledećom koraku modifikovanjem prethodnih parametara modelovaće se različiti oblici flašice kako bi se došlo do idealnog ergonomskog oblika.