Papercraft

Oblast:  Papirne figure zivotinja

Problem: Tokom istrazivanja, uocila sam neke od problema koje smatram bitnim za unapredjenje ove oblasti rada:  svaka povrs je velika-dobija se coskasta, nerealisticna figura, problem  spajanja ivica(uocavaju se tragovi lepka, trake i ostalih nacina povezivanja delova), monohromatske strukture-nema dinamike

3d-papercraft-model-you-can-make-your-own-trex-head-for 041f381916ff166ff1206e4f883a3a4e 71oaSUKl3eL._SX466_

 

Nacini pristupanja problemu:  Potrebno je pronaci model koji ce kasnije biti uvezen u neki od softvera koji omogucavaju pravljenje lowpoly modela, a kasnije i razvijanje mreze. Odabracu jedan segment  na kom cu probati da resim neke od problema koje smatram bitnim.

Metode:  MeshLab,Papakura Designer,Rhinoceros(Grasshopper)

Cilj:  Unapredjenjem ovog nacina, trebalo bi da se dobije realisticniji segment na kom bude radjeno(oko,uho,njuska…), manje vidljivi nacini spojeva, dinamicna figura.

This entry was posted in 18/19 Radovi. Bookmark the permalink.