Nakon istraživanja, odlučila sam da geometrijsko telo kojim ću se baviti u ovoj fazi rada bude trostrana piramida. Glavni problem ovog istraživanja jeste definisati oblik, kao i postaviti očne tačke iz kojih će se prostorna struktura sagledati u celini. Cilj istraživnja jeste generisati tačke i na taj način dobiti kompletnu figuru u različitim projekcijama.
Softver koji je izabran za rad jeste 3DsMax.
Za početak, nacrtane su piramide različitih veličina i boja, kako bi se u daljem radu moglo brže i lakše snaliziti sa njima pri dobijanju konačnog oblika.
Zatim je postavljena kamera, kako bi se formirala očna tačka iz koje je jedino moguće u celini sagledati željeni oblik strukture.
Nakon toga, rotiranjem jedne piramide postavljen je određeni ”kriterijum” za pomeranje i rotiranje (alatke: rotate i move) ostalih piramida. Proces je trajao dok se sve ivice piramida nisu poklopile u frontalnom pogledu i formirale željeni izgled.
*Slaganje piramida u željeni izgled
Kada smo u frontalnom, odnosno u pogledu iz očne tačke dobili željeni oblik, izašli smo iz pogleda kamere, i u perspektivi uočili da su piramide postavljene na različitoj udaljenosti i visinama, što i jeste bio cilj ovog istraživanja optičke iluzije.
Na kraju, geometrijskim telima su promenjene boje kako bi se nakon renderovanja lepše i lakše ujkopile u okruženje u koje bi bile smeštene.