Faza 1 – Modelovanje ispune automobilskog pneumatika

Tema istrazivanja-Smanjenje potrebne kolicine materijala za pneumatike primenom deformabilnosti
Stanje u oblasti-Istrazivanje je pokazalo da postoji Michelin Airless Tires koji se zasniva na principu pneumatika koji se prilagodjava povrsini po kojoj se krece sa manjim utroskom materijala nego sto je slucaj kod klasicnih pneumatika.
Problemi-Koji oblik i raspored ispune pneumatika je najbolji.Mogucnost da sneg ili kamencici zapadnu u medjuprostore ispune i tako naruse deformabilnost.Buka koja nastaje pri velikim brzinama strujanjem vazduha kroz supljine.
Cilj-Izmodelovati oblik ispune tako da smanji mogucnost zadrzavanja kamencica i drugih materijala koji bi narusili deformabilnost
Hipoteza-Promenom oblika ispune dobija se kompaktniji pneumatik koji je bezbedniji i trajniji.
Kriterijumi-Kolicina utroska materijala i efikasnost pneumatika

https://youtu.be/C9aX0vohM_8 – Istraživanje napretka u razvoju šara na pneumaticima (buka, izbacivanje vode…)

Untitled1

Untitled

This entry was posted in 21/22 Radovi, Opšte. Bookmark the permalink.