– cloth and cushion modeling – faza I –

Oblast – Modelovanje amorfnih i zakrivljenih formi ( jastuka)

Tema – Analiza metoda modelovanja u dva različita programa (blender i marvelous designer), i upoređivanje sa prethodno odrađenim primerom rađenim u 3D max-u.

Stanje u oblasti – Vremenom nastaje i usavršava se sve više programa, iz tog razloga je potrebno istražiti koji program je usavršen za koju vrstu modelovanja.

Istraživanjem dolazimo do najbržeg i najefikasnijeg načina da izmodelujemo to što želimo.

Cilj – Pronaći najednostavniji i najbrži način za formiranje najrealističnijeg prikaza ovih formi.

Problemi – Postoji veći broj načina za izradu ovih formi. Problem je što ne možemo u svakom programu za adekvatno vreme postići to što želimo.
primer: Za izradu ovog primera u 3ds maxu bilo je potrebno mnogo vremena da bi se dobilo slično rešenje.
Iz tog razloga istražujem modelovanje u navedenim programima.

Inspiracija:

2
prikaz jastuka 1.

1
prikaz jastuka 2.

h
prikaz scene

Kriterijum

Prilikom modelovanja u 3D max-u bilo je potrebno mnogo vremena i pokušaja da bi se dobio željeni rezultat. Iz tog razloga je nastalo ovo istraživanje.
Kriterijumi su:
– brži način da se dobije jednako ili više kvalitetan model
– što manji broj pokušaja koji je potreban da se model usavrši

Metoda
BLENDER – ovaj program je izabran zbog različitih metoda koje mogu da se iskoriste pri modelovanju ovih formi.
metode:
1. MODELOVANJE POMOĆU CLOTH MODIFAJERA
2. MODELOVANJE POMOĆU SCULPTING TOOLA

– MARVELOUS DESIGNER – ovaj program je izabran zbog svojih specifičnih alatki koje su posebno dizajnirane za izradu ovakvih i sličnih formi.

Upoređivanjem dobijenih rezultata dobijamo najbolji pristup za modelovanje.

 

About JovanaIlic

This is a sample multiline comment text with random number: 7979
This entry was posted in 21/22 Radovi. Bookmark the permalink.