Krenuli smo da istražujemo mogućnosti Wire Parametersa. Kocka poseduje tri materijala na sebi (u finalnoj varijanti će to biti potpuno šuplja, staklena i drvena strana) i sama kocka vrši rotaciju na osnovu položaja u prostoru (distance) između kocke i tačaka. Leva tačka predstavlja položaj čoveka, a desna položaj sunca. Čovek u primeru utiče da rotiranje kocke oko X ose, a sunce na rotiranje oko Z ose. To će u finalnoj varijanti biti privatnost i osunčanost našeg zida. Nastavljamo dalje, cilj je ograničiti rotaciju kocke samo na uglove od 90 stepeni i rešiti još neke probleme oko računanja same distance.
Nedavno objavljeno
Exploring Trusted Slot Game API Malaysia 2025: Your Gateway to iGaming Success
Objavljeno 2.May.2025.Bmwslot88 Situs Slot Online dengan Minimal Bet 400 Perak Bisa Maxwin!
Objavljeno 26.April.2025.Lawanbola: Situs Judi Bola Online Minimal Deposit Hanya 25 Ribu!
Objavljeno 26.April.2025.Bedebola: Situs Judi Bola Online Terpercaya dengan Pasaran Terlengkap!
Objavljeno 26.April.2025.Main Parlay Makin Gampang di Bedebola Cukup Modal 10 Ribu!
Objavljeno 26.April.2025.Discover the Best Whitelabel Casino Platform in Southeast Asia for Your Business Success
Objavljeno 24.April.2025.Inside the Vault: How a Trusted Casino API Provider Shapes the Future of Online Gaming
Objavljeno 22.April.2025.Gak Ribet! Begini Cara Mulai Main di Bmwlot88 Buat Pemula
Objavljeno 17.April.2025.Objavljeno 4.September.2024.Modelovanje i printovanje ergonomskog i estetski privlačnog korseta - faza III
Objavljeno 4.September.2024.Traži…
Finalni radovi 2011
- Modelovanje i fabrikacija kućice za jazavičara – faza 1
- FABRIKACIJA SLOJEVITE STRUKTURE OD PAPIRA ( II faza )
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza II
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza III
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – I faza
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – II faza
- Final – Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – unwrap uvw, materijalne grupe i osnova materijalizacije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – razvijanje geometrije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max
- Modelovanje lampe sa promenljivošću osvetljenja – faza IV
- Parametarsko modelovanje objekta ”The Sage Gateshead” kroz analizu animacije kretanja gusenice
- STRATEGIJA MODELOVANJA- 00
- Zvučno-zavisni zid (Finalno)
- Invisible Edges – finalno
- Cesma u Limanskom parku – 04 – finalno
Strane
Linkovi
MaxSkript
- 1.1 Maxscript 101
- 1.2 Maxscript 101
- 1.3 Maxscript 101
- 1.4 Maxscript 101
- 1.5 Maxscript 101
- 1.6 Maxscript 101
- 2.1 Maxscript 101
- 2.2 Maxscript 101
- 2.3 Maxscript 101
- 2.4 Maxscript 101
- 2.5 Maxscript 101
- 2.6 Maxscript 101
- 2.7 Maxscript 101
- 3.1 Maxscript 101
- 3.2 Maxscript 101
- 3.3 Maxscript 101
- 4.1 Maxscript 101
- 4.2 Maxscript 101
- 5.1 Maxscript 101
- 5.2 Maxscript 101
- 5.3 Maxscript 101
- 5.4 Maxscript 101
- 5.5 Maxscript 101
- 5.6 Maxscript 101
- 5.7 Maxscript 101
- Maxscript – osnove
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1c
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3b
- Maxskript tabela
Meta