Modelovanje oldtimer automobila na primjeru (Mustang Shelby GT 500 1967)-Faza II

Druga faza rada podrazumijeva modelovanje u programu 3ds Max.

-Da bi se što preciznije izmodelovao low poly model potrebno je bilo pronaći i importovati referentne slike, te ih što preciznije postaviti u odgovarajuće poglede.

-Modeluje se na principu da će se pomoću  refernentnih slika iscrtavati elementi iz 2 ili više pogleda.

Create-Plane-Editable poly

Untitled

Nedefinisani dijelovi referentnih slika

-Pomoću pozicioniranja vertex-a polako se dolazi do željene forme
-Problemi se javljaju na spojevima koji nisu jasno definisani referentnim slikama zbog starosti modela te male preciznosti referentnih slika.

Untitled

Pod modela

-Tokom modelovanja svaki element je modelovan zasebno, te je kasnije sastavljen sa Target weld komandom.
-Da bi se izbjegle moguće nepreciznosti model je ponovo modelovan iz manje većih cjelina, te se lakše dobijao željeni oblik.

 

 

This entry was posted in 20/21 Radovi. Bookmark the permalink.