Modelovanje lampe sa postizanjem razlicitih efekata osvetljenja-II faza

Modelovanje lampe je vrseno pomocu Grasshoppera. Prvobitna ideja je bila lampa sfernog oblika sa supljinama, koja je izvedena kao sfera direktno u Grasshopperu, uz istrazivanje presecnih oblika (romb, heksagon, trougao). Koristene su komande Lunch box-Diamond panels, Wb-Sub D.

Untitled

Nakon toga sam odlucila da zbog jednostavnosti dobijene strukture, istrazim modelovanje lampe u formi dodekaedra. Nakon iscrtavanja dodekaedra, koristila sam mnostvo novih komandi, te dodavanjem tacaka na krajevima i kreiranjem trougla, uz pomoc presecnih ravni sam formirala supljine koje sam potom doradjivala. Komande koje su koristene su Eval, Explode,  CPs, Pl3Pt, De Brep, Item, Sec, Area, SrfSplit…

Postupak je objasnjen graficki u sledecim koracima:

SKR1 SKR 1

SKR3 SKR4

SKR5 SKR6

SKR7 SKR8

 

 

This entry was posted in 16/17 Radovi. Bookmark the permalink.