Modelovanje geometrije imaginarnih likova-završna faza

Završna faza rada se odnosi na dodavanje elemenata koji su nedostajali modelu i njihovo detaljno uređenje.

Za veću preciznost svakog dijela lika , pored četkica korištenih u prethodnoj fazi, sada su zastupljene mask_pen, slash3, smooth, dam_standard i layer. Svaka od njih je omogućila lakše modelovanje i bolji kvalitet modela.
Najupadljiviji elementi modela su draperija i oblik tijela, i upravo je na njima upotrebljeno najviše opcija i brush-eva.

2blog

3blog

1blog

Tijelo je oblikovano po istom principu korištenom od početka (move brush dominantan), dok je draperija napravljena na novi način. Mjesta na kojima haljina treba da stoji prvo su prekriveni maskom (mask_pen), zatim se pravi novi layer na koji dodamo željenu debljinu. Sledeće je izdvajanje novog layera, pa sa slash3 četkicom pravimo nabore i udubljenja. Kosa je rađena sa nekoliko vrsta brusheva (GroomHairBall, GroomHairLong, GroomHairShort, GroomSpinKnot).
Poslednji korak se odnosi na prebacivanje svih layera na visoku rezoluciju.
Finalni model:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vbbbbbbbbbbb

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.