Modelovanje 3D amorfne LED lampe pomoću akrilnih pločica – Faza 3

U finalnoj fazi potrebno je:

1. Napraviti nove materije koristeći “Use Texture Image“ opciju. Namestiti dimenzije 10x15cm (Pločice su iste dimenzije) i smanjiti opacity na 0. Ovo je potrebno uraditi za preostala dva materijala/boje

plava objasnjenje

2. Nakon toga potrebno je primeniti nove materijale na pločice (ovde na slici je opacity postavljen na 100 da bi se jasnije moglo sagledati).

boje mat1

3. Sledeći korak je napraviti svetla koristeći Vray Plane Light opciju. Potrebno je boju namestiti tako da u ovom slučaju Red bude 255 a Green i Blue 0 (Isto ovo treba uraditi i za plavo i zeleno svetlo samo da u tim slučajevima Blue/Green bude 255). Takođe potrebno je namestiti Intensity na 1000 i otkačiti opciju Invisible.

SVETLA OBJASNJENJE1

4. Kada uradimo probni render vidimo da sve funkcioniše kako treba, ali se javlja problem pločica koje blokiraju ove iza njih pa nije moguće videti sve tri boje ako namestimo frontalni pogled.

problem1

 

5. Nakon što smo saznali za ovaj problem probali smo skoro sve moguće kombinacije opcija kao što su:

1) kada postavimo refleksiju i refrakciju na 0

refleksija 0 refrakcija 0

2) kada postavimo refleksiju na 100 a refrakciju na 0

refleksija 100 refrakcija 0

3) kada postavimo refleksiju na 0 a refrakciju na 100

refleksija 0 refrakcija 100

4) kada postavimo refleksiju i refrakciju na 100

refleksija 100 refrakcija 100

5) kada isključimo difuziju

iskljucimo difuziju

6) kada postavimo difuziju na 100

difuzija 100

 

6. Nakon dugog ekperimentisanja sa opcijama u Vray Asset Editoru ustanovili smo da ovaj problem nije moguće rešiti u ovom programu. Rešenje za ovaj problem je potrebno naći u nekom drugom programu ili naći neku drugu metodu za rešavanje ovog problema. Potrebno je takođe navesti da smo ovo probali i u programima kao što su 3dsmax, u kom takođe nismo dobili željeni rezultat.

 

This entry was posted in 19/20 Radovi, Opšte. Bookmark the permalink.