FAZA III
Nakon duzeg istrazivanja o samim alatima u programu Zbrush, pokusala sam da krenem od osnovnih alatki i pokusam da od vec postojeceg oblika ljudskog tela opcijom CLAY, CLAY BUILDUP izvlacim elemente i dobijem odredjenu debljinu koju bih kasnije mogla da odblikujem kao odelo.
Ispostavilo se da je ova opcija za tako nesto neefikasna jer oduzima jako mnogo vremena a ne daje najbolje rezultate.
Zatim sam se vratila na prvobitnu opciju i nju dalje razradjivala. Pomocu opcije MASK oznacavala pojedine delove tela gde bi se nalazili komadi odece ( pantalone, kosulja, kaput, cizme) i svaki element stavljala u podgrupu kojoj sam kasnije zadavala debljine pomocu opcije EXTRACT u podmeniju.
Kako sam na osnovnom obliku (telu) dobila nove podgrupe koje sam dodatno mogla da menjam, koristeci CLAY BUILDUP, CLAY, BLOB i jos nekoliko slicnih cetkica, uspela sam da napravim nabore na odelu.
Ovo istrazivanje je bilo skoncentrisano na modelovanje draperije a ne na izradu ljudskog lika i njegovih delova tela, jer to zahteva drugacije osnove tehnike i upotrebe ovog programa.