Modelovanje amorfnih oblika [final]

Pri modelovanju površina i formi nepravilnih oblika, javlja se  problem preciznosti, odnosno postizanja zadatih oblika formi.Uzećemo jedan konkretan primer  amorfnih oblika- nepravilne krovne ljuske, koje su sve češće u upotrebi.Najbrži način za modelovanje ovakvih oblika je po principu rešetka+omotač. U programu autocad, koristeću alatku polyline  crtamo  preseke karakterističnih pop. profila ljuske, koje  potom spajamo  u  rešetku u 3d prostoru. Različitim opcijama za mesh modeling (u ovo sličaju edgesurf) nabacujemo omotač toj rešetki i dobijamo egzaktnu formu kakvu smo tražili. Prebacivanjem preko opcije „import“ u 3dmax, formi dodajemo debljinu(opcija shell) i materijalizaciju. Modelovanjem na ovaj načina i daleko komplikovanijih formi postižemo preciznost, dok bi realizacija ovakvih oblika u 3dmax-u zahtevala mnogo više vremena, a rezultat ne bi bio tako precizan.

This entry was posted in 00 Radovi. Bookmark the permalink.

One Response to Modelovanje amorfnih oblika [final]

  1. mahUnfall says:

    dobar pocetak

Comments are closed.