Nakon određivanja teme rada i skiciranja slike koju sam htela da dobijem, pristupila sam pronalaženju najboljeg načina za kreiranje iluzije pomoću Autodesk 3ds Max-a.
Postupak rada:
-Za početak sam kreirala Plane veličine 2,5m x 3m, sa 25 segmenata u oba pravca
-Dodala sam modifier-e: Edit poly — > FFD 4x4x4 i pomoću Control Points distorzirala ravan, a na kraju dodala Mesh Smooth
-Sa fotografije iznad jasno se vidi da veličina Plane-a nije dovoljna za kreiranje veće iluzionističke slike, kao i da se selektovanjem većeg broja vertexa u okviru jedne ravni ne može dobiti pravilno distorzirana slika primenom samo jednog FFD modifajera, pa sam došla do zaključka da je najbolje celokupnu sliku sastaviti iz više fragmenata, odnosno nekoliko ravni koji se modifikuju na isti način
-Nakon brojnih modifikacija svakog Plane-a, dobijen je konačni oblik
-Celokupna slika je sastavljena iz šest ravni širine 2 m i dužine 1,5 m, podeljeni na 25 segmenata po dužini i širini
-Na svakoj ravni su formirani drugačiji oblici selektovanjem različitih grupa vertexa
-Za kreiranje perspektivnog pogleda je korišćena Target Camera, postavljena na visinu od oko 170 cm (visina čoveka)
-Iz “oka posmatrača” odnosno kamere, projicirana je konačna slika optičke iluzije
-Kada je određen konačni izgled svih ravni, model se projektuje u 2d sliku