U pilogu je prikazano i tekstualno opisanu moj postupak 3d modelovanja česme u Limanskom Parku, rađenu u 3ds Max-u.
1. prvo sam uz pomoć alatke Box iscrtala jedan kvadrat, zatim sam uz pomoć QuickSlice, dobila konturu česme. Nakon toga uz pomoć alatke Exdrud, sam dobila željeni oblik.
2. zatim uz pomoć alatki Inset i Extrud sam dobila dodatna udubljena i uzvišenja, kao i mesto gde bi se uzimala ili pila voda .
3. uz pomoć komande Meshsmooth dobila sam zaobljen oblik česme, ali taj oblik nije bio zadovoljavajući. Zbog toga odredjeni poligoni bivaju grupisani u druge grupe, čime se omogućava sama kontrola oblika. Zatim uz pomoć pomjeranja poligona i alatke Slice Plane dobija se željeni oblik, što je prikazano na zadnjoj slici.
4. uz pomoć alatke Section, mogla sam da izvučem određene preseke česme i da ih kasnije eksportujem u Autocad na dalju obradu.