STRATEGIJA MODELOVANJA- 02

NURBS- postupak rada (file)

01. Mapiranje teksture na ravni pomoću UVW Map.

03

02. Postavljanje vetikalne ravni sa teksturom, mapom presjeka na odgovarajuće mjesto, postavljanje i svih ostalih ravni sa osnovama.

05

03.  Postavljanje Create->Helpers->GRID objekta kako bismo mogli iscrtati konturu presjeka po ravni koja nije paralelana sa XZ ravni, aktiviranje GRID objekta.

07

04. Postavljanje ortogonalne kamere sa projekcijom normalnom na ravan presjeka.

08

05. Iscrtavanje konture presjeka sa Create->Shapes->NURBS Curves->Point Curve, dotjerivanje pojedinih tačaka.

10

06. Iscrtavanje konture osnove sa Create->Shapes->NURBS Curves->Point Curve, kao i iscrtavanje svih ostalih etaža.

12    13

07.  Formiranje površine pomoću selektovane krive NURBS -> Modify panel -> Create Surfaces rollout -> Dependent Surfaces group box -> U Loft.

14

08. Formiranje kape, krova objekta, kloniranje konture osnove krova, skaliranje i postavljanje na odgovarjuće mjesto kako bismo dobili više krivih za formiranje površine.

Formiranje površine krova pomoću selektovane krive NURBS -> Modify panel -> Create Surfaces rollout -> Dependent Surfaces group box -> U Loft.

16    17

09. Zatvaranje rupe na krovu pomoću selektovane krive NURBS -> Modify panel -> Create Surfaces rollout -> Dependent Surfaces group box -> Cap.

18

10. Renderi

20    ext_02Museo Soumaya FREE_Fernando Romero EnterprisE_photo by Javier Hinojosa

22   LAR /Museo Soumaya

 

 

 

This entry was posted in 00 Radovi. Bookmark the permalink.