Stereograficka projekcija – FAZA 2

Postupak rada : Odabir i kreacija mape (mandale)

2 CRTANJE MANDALE 1 ODABIR MANDALE

– Proveravanje dimenzija anamorfoze i zavrsavanje mape

4 ISPRAVKE DIMEZIJA I BOLJI DIZAJN 6 TESTIRANJE FINALNE MANDALE

– Ubacivanje mape u program 3DSMax i stvaranje sfere na kojoj ce se mandala mapirati

12 MAPIRANJE 10 POSTAVLJANJE SFERE I ODREDJIVANJE RADIUSA 10 - 20CM

– Resavanje sfere i testiranje svetlosne anamorfoze

21 TESTIRANJE SVETLA 23 15 19

Problemi: 

-Pozicioniranje svetlosnog izvora tako da se dobije sto cistija mapa na ravni.

-Pokusavanje mapiranja drugih formi (kocke, cilindra i kupe) radi lakseg izvodjenja modela. Precizna mapirana sfera se samo moze izvesti 3d stampom.

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.