U ovoj fazi istraživanja prikazuje se uporedna analiza dva modela izrađena primenom dve metode koje su u prethodnoj fazi istražene. Cilj je da se postigne privatnost u manjim segmentima prostora, dok su veći segmenti lakše sagledivi. Metode koje su primenjene su: zamena materijala – upotreba brisoleja i metoda umnožavanje redova u kojim su postavljeni kanapi, konkretno dva reda.
Zamena materijala – upotreba brisoleja
- brisoleji su postavljeni pod uglom, namešteni u različitim gustinama i obezbeđuju vidljivost ka unutra, a tamo gde je potrebna dodatna privatnost dodat je zaseban sistem ograđivanja



Metoda umnožavanja redova kanapa
- Kanapi su postavljeni u dva reda, izmaknuti jedan red u odnosu na drugi red. Kanapi su raspoređeni u različitim gustinama, kako bi se stvorio ulaz i kako bi se stvorila različita vidljivost unutar prostora



Poređenje dva metoda kroz vizualne prikaze


- Poredeći dve slike stiče se utisak da je metoda sa dva reda deluje dosta gusto i vidljivost nije toliko moguća iz izabranog ugla, dok se kod metode sa brisolejima vidi iz izabranog ugla.
- Ukoliko je glavni cilj privatnost, bolja varijanta je svakako metoda sa dva reda kanapa
- Ukoliko je naglasak privatnost, ali samo iz nekih uglova, onda je metoda sa brisolejima pogodnija za rad
- Oba rešenja povećavaju privatnost u odnosu na prvobitno rešenje gde je postojao samo jedan red kanapa, sa vrlo malom debljinom jednog zasebnog kanapa i sa jednakim razmacima između njih
Zaključak:
- Oba rešenja su korektna i osnovni ciljevi su postignuti. U slučaju koji je prvobitno uzet kao problem, a to je kako rešiti privatnost jedne kabine u pop up store-u i samim tim ostaviti i dalje mogućnost sagledavanja ostatka sadržaja pogodnije rešenje bi bilo zamena materijala, tj. upotreba brisoleja postavljenih pod uglom. Van toga, drugo rešenje i dalje odgovara rešenju problema, ali veća gustina smanjuje vidljivost.