Oblast – DRUSTVENA IGRA – DIZAJN
Tema – Dizajn drustvene igrice cija je glavna tema urbanizam i prikupljanje naselja.
Stanje u oblastti –
– izgled figurica je dosta detaljan ali jasan, u smislu vidi se sta je kucica i sta je zgrada, sta je vece vrednosti ili manje. Moguca mana je sto je za tu razmeri predetaljno.
– boje su dosadne i jednostavne ali oblik je jasan i dovoljne detaljnosti za tu razmeru.
– sam izgled borda na postojecog prikazanoj igrici je dosta saren i pored figurica koje su same po sebi detaljne i razlicitih boja, samim tim u celom procesu je moguce da se izgubi u vidu sta se gde nalazi i gde je kockica.
– objasnjenje svakog znacajnog objekta, koncizno i jednostavno, sam dizajn objasnjenja vrlo jednostyavan i elegantan.
Problem – Kako dizajnirati kartice. mini modele objekata, izgled kutije i borda tako da bude jasan, tako da mali modeli i sve ostalo komplementiraju jedni druge.
izvor – https://boardgamegeek.com/image/255788/prestel-new-york-architecture-game
Cilj – jasan i lako citljiv dizajn
Kriterijum – jasnoca, pojednostavljenost, privlacan izgled (dopadljiv)
Hipoteza – cist i jednostavan dizajn privlaci ljude zbog svoje jasnoce.