Postepeno korišćenje komande “DynaMesh”, da bi se formom lakše upravljalo dok je broj poligona nizak, a kasnije povećavao za detaljnije modelovanje, se pokazalo kao efikasan način za brz rad. Karakteru su dodati osnovni detalji uz pomoć alatki “Standard Tool”, “Move Tool” i “Insert Mesh Tool” a za finalnu doradu “Pinch Tool”, “Polish Tool” i “Mask Tool”. Dodata je boja i tekstura sa alatkom “Polypaint”. Kombinacijom alatke “Mask” i “FiberMesh” napravljeno je krzno na odredjenim mestima. Model visokog broja poligona je završen i time je ostvaren prvi cilj ovog istraživanja. Sledeći korak je “riggovanje” modela i stavljanje karaktera u odrednjenu pozu.
Funkcije alatki:
Standard Tool- Dodavanje i oduzimanje zapremine i poligona modela na mestu četkice.
Move- Pomeranje grupe poligona na modelu koji su zahvaćeni četkicom.
Insert Mesh- Dodavanje geometrijskih tela u radnu zonu (korišćeno za udove karaktera)
Pinch- Skupljanje i pomeranje poligona ka zamišljenoj tački.
Polish- Smanjenje neravnina kod modela
Mask- Označavanje odredjenog dela modela za selektivnije i preciznije editovanje.