Prvi pokusaj generisanja nadstresnice pomocu Rhino-a i Grasshopper-a zasnivao se na koriscenju plug-ina za Grasshopper Lunch box, koji je omogucio pravljenje sestougaonih perforacija u strukturi nadstresnice. Resenje koje se tako dobija estetski se nije uklapalo u zamisao pa se moralo preci na istrazivanje drugih mogucnosti. U Rhino-u je pomocu Revolve funkcije generisan model nadstresnice na koji se dodaju Voronoi celije u Grasshopper-u deljenjem ravni u oblasti koje se zasniva na udaljenosti od tacaka iz posebnog podskupa ravni. Sledeci korak predstavlja zadavanje debljine nadstresnici i pravljenje otvora na njoj kako bi se postigao zeljeni izgled organske strukture. Kako bi se to postiglo doslo je do niza problema primenjivanja Voronoi-a na zakrivljenu povrs koja je pritom otvorena. Koristeci Populate geometry rasporede se random tacke na povrsi nadstresnice na koje se primenjuje Voronoi. Povrsi voronoi celija su trebale da se oduzmu od povrsi nadstresnice, ali ni pri kojoj kombinaciji parametara to nije bilo moguce. Gledajuci vise tutorijala utvrdila sam da ovakav pristup moze da se primeni samo na povrs koja je zatvorena. Sledeci pokusaj je bilo primenjivanje voronoi-a na zakrivljenu zatvorenu povrs, ali to nije dalo nista uspesnije rezultate, sto me je navelo da pokusam sa sasvim drugim pristupom generisanja voronoi-a. U ovom primeru su zidovi voronoi celija napravljeni u vidu cevi, tako da je time resen problem busenja rupa u nadstresnici ali se stvorio novi problem. Neki zidovi celija nisu mogli da se generisu, dok se drugima nije mogla povecati debljina. Dakle, kako bi se doslo do finalnog resenja primenjena je Explode funkcija kako bi se razdvojile povrsine zidova celija a na donjem print screen-u u zelenim grupama je uokviren princip dobijanja gornje i donje povrsi zidova voronoi celija koje su dalje izvucene u pravcu ka spolja pomocu Evaluate surface i Move funkcije.
Nedavno objavljeno
Objavljeno 4.September.2024.Modelovanje i printovanje ergonomskog i estetski privlačnog korseta - faza III
Objavljeno 4.September.2024.Simulacija prostiranja zvuka u holu FTN-a sa i bez akustičnih panela - FAZA2
Objavljeno 14.July.2024.Da li dept of field pozitivno utiče na postizanje fotorealističnosti rendera i kako?
Objavljeno 14.July.2024.Traži…
Finalni radovi 2011
- Modelovanje i fabrikacija kućice za jazavičara – faza 1
- FABRIKACIJA SLOJEVITE STRUKTURE OD PAPIRA ( II faza )
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza II
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza III
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – I faza
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – II faza
- Final – Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – unwrap uvw, materijalne grupe i osnova materijalizacije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – razvijanje geometrije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max
- Modelovanje lampe sa promenljivošću osvetljenja – faza IV
- Parametarsko modelovanje objekta ”The Sage Gateshead” kroz analizu animacije kretanja gusenice
- STRATEGIJA MODELOVANJA- 00
- Zvučno-zavisni zid (Finalno)
- Invisible Edges – finalno
- Cesma u Limanskom parku – 04 – finalno
Strane
Linkovi
MaxSkript
- 1.1 Maxscript 101
- 1.2 Maxscript 101
- 1.3 Maxscript 101
- 1.4 Maxscript 101
- 1.5 Maxscript 101
- 1.6 Maxscript 101
- 2.1 Maxscript 101
- 2.2 Maxscript 101
- 2.3 Maxscript 101
- 2.4 Maxscript 101
- 2.5 Maxscript 101
- 2.6 Maxscript 101
- 2.7 Maxscript 101
- 3.1 Maxscript 101
- 3.2 Maxscript 101
- 3.3 Maxscript 101
- 4.1 Maxscript 101
- 4.2 Maxscript 101
- 5.1 Maxscript 101
- 5.2 Maxscript 101
- 5.3 Maxscript 101
- 5.4 Maxscript 101
- 5.5 Maxscript 101
- 5.6 Maxscript 101
- 5.7 Maxscript 101
- Maxscript – osnove
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1c
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3b
- Maxskript tabela
Meta