MODELOVANJE 1000Museum u 3ds Max (III faza)

Nakon prve i druge faze istraživanja u kojima se projekat susreće sa problemima, i gde se na kraju dolazi do idealnog rešenja, sledi treća faza u kojoj je potrebno:

  1. Izmodelovati jezgro koje će biti centralni element ovog konstruktivnog sistema
  2. Izmodelovati ploče spratova
  3. Sve uklopiti u jednu jedinstvenu celinu

render2 givsf


 

Modelovanje jezgra – koristeći boxove i povezujući ih kroz središte objekta dobijen je željeni rezultat.

Modelovanje ploče spratova – takođe uz pomoć boxa različitih veličina i njihovim multipliciranjem rešen je i ovaj element objekta.

9


 

Koristeći ProBoolean Modifier otklanjani su delovi ploča kako bi se ploče uklopile u konstrukciju.

6


 

U ovoj fazi istraživanja nije bilo susretanja sa problemima.


 

render1 givsf

Posle određenog vremena uloženog u praćenje različitih tutorijala i uporednog modelovanja ipak je preovladalo prethodno poznavanje 3ds Max programa.

 

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.