Mapiranje 3D površina 2/2

Koristeći se osnovne komande Homography, dobijaju se osnovne mogućnosti za mapiranje 3d površina. Za komandu Homography se vezuju dva najbitnija segmenta, a to su površina gde pomoću tačaka određujemo precizno površinu na koju se mapira, kojih može biti više od jedne, i drugi segment je sam output, odnosno slika ili animacija koja se projektuje. Iz ova dva segmenta se izvodi treća komanda “render” koja prikazuje pregled mapirane površine, kao neki vid Preview-a.

Za samo mapiranje korišćeni su video snimci, sa dodatnim efektom, a postoje tri odvojene površine koje su mapirane.

U prilogu je snimak kako izgleda mapirana cigla, patch odnosno konkretan kod, i printscreen koda u programu sa objašnjenjima.

Patch: https://goo.gl/38MOKn
Video: https://vimeo.com/131880462

1/5 – Osnovna shema za 3d mapping

2/5 Jedna od varijanti sheme za dve projekcije

3/5 Dve varijante sheme efekta na projekciju. Obe su WIREFRAME.

4/5 Dve varijante sheme efekta na projekciju. Jedna je POINT druga SOLID

5/5 Gotova shema za mapiranje tri strane cigle.


 

This entry was posted in 00 Radovi and tagged , . Bookmark the permalink.