FAZA I
Oblast Modelovanje i animacija ljudske glave
Tema animacija mimike lice, facijalnih pokreta .
Problem koji se pojavljuje jeste nakon modelovanja u Zbrush-u, koji je najlakši način i koji softwer je najbolje koristiti da bi se dobila određena mimika lica.
Postoje različiti modeli za dobijanje željenih rezultata, neki od njih indetično imitiraju pokrete, ali mogu biti komplikovani i zahtevaju posebnu opremu .
Osim toga, direktna simulacija pokreta pomocu softvera za 3d modelovanje zahteva dobro poznavanje istih, analizu facijalnih mišića, odnosno ključnih tačaka za pomeranje.
Obično se koriste modeli sa većim brojem poligona, čime se dobija detaljniji rezultat,
ali to zahteva i dobre performanse računara.
Cilj istraživanja jeste dobiti, na što lakši način, a što realniju animaciju mimike lica, koristeći različite softvere ( Zbrush, Adobe Photoshop, Adobe Character Animator).
Foto dokumenti : Autor
Reference :
https://www.pinterest.at/pin/826973550300520972/
https://www.youtube.com/watch?v=t9K7GIdbHsY
https://www.researchgate.net/profile/Tong-Yee_Lee/publication/220067954/figure/fig11/AS:276489112178745@1442931549644/The-emotion-and-the-verbal-expressions-are-assembled-on-Davids-head-to-perform-the.png