Animacija lansiranja rakete – Faza I

Oblast istrazivanja – Animacija predmeta

Tema istrazivanja – Stvaranje animacije rakete “ISRO GSLV MK III” po ugledu na orginalno lansiranje

(https://www.youtube.com/watch?v=q6eYw2cEIK8&ab_channel=whatsoeverrr)

 

Stanje u oblasti – Blender, plugini za Blender (Bridge)

Problemi – Izvlacenje referentnih podataka za pomjeranje iz video zapisa i pretvaranje u keyframe-ove za animaciju

Cilj – Stvaranje animacije koja po kretanju odgovara realnim prikazima lansiranja rakete

Hipoteza – Primjena blendera omogucava da animacija bude jednostavna sa pozitivnim korisnickim iskustvom

Kriterijumi – Na osnovu uporednog pristupa, moguce je odrediti koliko se kretanje i kolicina i kretanje dima poklapaju

Metode – Modelovanje, simulacija i sinteza svih primjera

 

This entry was posted in 21/22 Radovi. Bookmark the permalink.