Oblast istraživanja je anamorfoza pomoću senki.
Tema je formiranje strukture koja baca željenu senku pod odgovarajućim svetlosnim izvorom.
Konkretno, cilj je napraviti 3D strukturu sačinjenu od slova u prostoru, koristeći obojene transparentne materijale, koja bi projektovala senku u obliku obojenog portreta.
Ova tema vezana je za okolinu arhitekture, urbanizam, deo enterijera ili može predstavljati samo eksponat, ukras; pokušaj da se stvori neka vrsta umetnosti ili od običnih geometrijskih oblika ili slova.
Plan je početi od portreta, obojiti ga, zatim izdvajati oblike po bojama i od njih formirati slova, zatim određivati njihov položaj u prostoru, tako da sklapaju smislene reči.
Na jednostavniji način, ovakav pristup moguć je u programu Rhino (u kombinaciji sa skicama), za razliku od nekih isprobanih pristupa gde su umetnici sklapali strukturu bačene senke na zidovima velikih dimenzija, pa sa određene distance sklapali skulpturu od žice, čeličnih šipki i ostalih potrebnih predmeta.
U većini postojećih istraživanja na ovu temu, 3D struktura koja pravi senku, sama po sebi ne čini smislenu strukturu. Cilj je istražiti mogućnosti, tako da slova koja projektuju senku, stvaraju smislene reči, bar iz jednog posmatranog ugla, vezane za portret, i koristiti transparentne obojene materijale, kako senka ne bi bila samo tamna silueta, već obojeni portret.
(Konkretno napraviti portret Stan Leea od reči vezanih za Marvel Comics (to može biti njegovo ime, imena junaka, ime kompanije..))
Nedavno objavljeno
Objavljeno 4.September.2024.Modelovanje i printovanje ergonomskog i estetski privlačnog korseta - faza III
Objavljeno 4.September.2024.Simulacija prostiranja zvuka u holu FTN-a sa i bez akustičnih panela - FAZA2
Objavljeno 14.July.2024.Da li dept of field pozitivno utiče na postizanje fotorealističnosti rendera i kako?
Objavljeno 14.July.2024.Traži…
Finalni radovi 2011
- Modelovanje i fabrikacija kućice za jazavičara – faza 1
- FABRIKACIJA SLOJEVITE STRUKTURE OD PAPIRA ( II faza )
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza II
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza III
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – I faza
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – II faza
- Final – Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – unwrap uvw, materijalne grupe i osnova materijalizacije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – razvijanje geometrije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max
- Modelovanje lampe sa promenljivošću osvetljenja – faza IV
- Parametarsko modelovanje objekta ”The Sage Gateshead” kroz analizu animacije kretanja gusenice
- STRATEGIJA MODELOVANJA- 00
- Zvučno-zavisni zid (Finalno)
- Invisible Edges – finalno
- Cesma u Limanskom parku – 04 – finalno
Strane
Linkovi
MaxSkript
- 1.1 Maxscript 101
- 1.2 Maxscript 101
- 1.3 Maxscript 101
- 1.4 Maxscript 101
- 1.5 Maxscript 101
- 1.6 Maxscript 101
- 2.1 Maxscript 101
- 2.2 Maxscript 101
- 2.3 Maxscript 101
- 2.4 Maxscript 101
- 2.5 Maxscript 101
- 2.6 Maxscript 101
- 2.7 Maxscript 101
- 3.1 Maxscript 101
- 3.2 Maxscript 101
- 3.3 Maxscript 101
- 4.1 Maxscript 101
- 4.2 Maxscript 101
- 5.1 Maxscript 101
- 5.2 Maxscript 101
- 5.3 Maxscript 101
- 5.4 Maxscript 101
- 5.5 Maxscript 101
- 5.6 Maxscript 101
- 5.7 Maxscript 101
- Maxscript – osnove
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1c
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3b
- Maxskript tabela
Meta