Oblast istraživanja -modelovanje origami objekata ( objekata od papira )
Tema istraživanja – pravljenje osnovne origami mape i modelovanje objekta
Stanje u oblasti – oblast je veoma razvijena, postoje različite logike i softveri koji prave mape, a neki od njih i direktno modeluju dat objekat. Logike i softveri se uglavnom zasnivaju na različitom pristupu savijanja, odnosno koriste različte geometrijske oblike za kreiranje osnovne mape
Primer: https://langorigami.com/article/treemaker/ – softver za pravljenje mapa
https://www.youtube.com/watch?v=NYKcOFQCeno&ab_channel=TED – jedan od metoda pravljenja origamija
Problemi – određene tehnike zahtevaju preveliko znanje iz matematike i geometrije, što otežava većem broju ljudi razumevanje pravljenja origamija. Softveri u velikoj meri olakšavaju pravljenje osnovnih mapa, ali ne daju konkretno rešenje i način savijanja konačnog modela.
Cilj – pravljenje osnovne mape i uputstva za savijanje datog objekta ( kraljevska kobra ) Primer programske osnovne mape – objekta kornjača
Primer sopstvene osnovne mape – objekat labud
Primer sopstvenog modela – objekat labud
Hipoteza – pretpostavka da korišćenjem dobijene mape i sistema savijanja može da se napravi objekat za manje od 20 min
Kriterijumi – 1) Lakoća izrade modela/objekta.
2) Vreme koje je potrebno za izradu modela/objekta.
3) Lepota izrađenog modela/objekta.
Metode – ispitivanje najpristupačnije metode modelovanja, kako bi napravio sopstvenu mapu i način savijanja, što bi omogućilo većem broju ljudi da ispuni date kriterijume