Primena proširene realnosti u arhitekturi – II

II faza ovog istraživanja podrazumeva konkretan rad u prethodno navedenim programima. Cilj je napraviti nekolicinu pečata koji će predstavljati objekat i pojedinačne komade nameštaja koji bi trebali da se nezavisno pomeraju u imaginarnom prostoru i na taj tačin omoguće uređenje enterijera.

Nakon kreiranja pečata u AutoCAD-u sledi njihovo doterivanje u Photoshop-u kako bi se što više razlikovali. Sledi modelovanje pojedinačnih komada nameštaja kao i objekta u kome se nameštaj nalazi.

Nakon svega ovoga sledi rad u Unity programu koji podrazumeva uvoženje pečata i odgovarajućih modela u .fbx formatu.

TEST
Korišćenjem Vuforie dolazi do prepoznavanja samo jednog pečata.

– – – Zaključak je da se prethodno utvrđeni rezultat ne može dobiti na ovaj način. Da bi se objekti(komadi nameštaja) pomerali onako kako je zamišljeno neophodno je dodavanje kontrolera (džojstika) i pisanje adekvatnog koda (C#). Istraživanje se završava a znanja stečena u prethodnom periodu se koriste za implementaciju proširene realnosti u glavni projekat. – – –

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.