Oblast istraživanja : Primena PBR (Physically-Based Rendering) materijala u arhiteknoskoj vizuelizaciji.
Istraživanje se bazira na kreiranju PBR materijala – PUZAVICE. Razlog generisanja ovog materijala sagledava se u tome jer je reč o proceduralnom materijalu, na kom mogu da se vrše modifikacije, uz pomoć parametara koji se nalaze, u samom PBR materijalu. Prednost PBR materijala, u odnosu na obične materijale, skenirane materijale, ogleda se upravo u mogućnosti parametrizacije samog materijala. Nedostatkom se može smatrati, duži vremenski period za kreiranje ovakvog materijala.
Cilj i očekivanja istraživanja : Primena PBR materijala (puzavice) na paviljon, gde se očekuje određena kontrola puzavice (gustina grana, velicina grana, velicina listova, gustina grana).
Strategija pri kreiranju, pomenutog, materijala radi se po principu Bottom-Up.
- Definisanje primarnih, sekundarnih, tercijalnih grana (height information)
- Rad na detaljima
- Implementacija boja (base color)
Izvori:
https://80.lv/articles/chris-hodgson-building-material-in-substance-designer/
https://forum.substance3d.com/index.php?topic=25237.0