TERMIN_6_ TEST, Surface modeling i osnove Vray Materijala
Opis:
Kratki test provere znanja osnovnih tehnika modelovanja.
Tehnika modelovanja sa Surface modifikatorom.
Modifikatori: CrosSection, Surface, Sweep
Upoznavanje sa osnovama Vray materijala.
Materijal editor: Options / 6×4 slot, Background, Assign material to selection, Show Standard map to viewport, Reset map, Delete material
Material browse: V-Ray material, Multi/Sub-Object
Mape materijal: Diffuse, Bump, Displacement (Vray modifikator), Reflection/Refraction (Vray), Glossines (Vray), Opacity
Browser Map: Bitmap, Mix, Noise, Waves, Falloff, Mask
Prilagođavanje radnog prozora: Customize / Viewport configuration – Default lighting
UVW modifikator: Box, Sphere, itd. UV size.., Mapiranje Loft i Sweep objekata
Render setup: Asign renderer / Vray, GI, AntiAlising, PostProduction, Caustics
Komande:
M – Materijal editor
8 – Enviroment
F10 – Render setup
F9 – Ponavljanje rendera sa poslednjim podešavanjima
Zadatak:
Dodeliti materijale objektu iz dokumenta kuca01.max