Nedavno objavljeno
Exploring Trusted Slot Game API Malaysia 2025: Your Gateway to iGaming Success
Objavljeno 2.May.2025.Bmwslot88 Situs Slot Online dengan Minimal Bet 400 Perak Bisa Maxwin!
Objavljeno 26.April.2025.Lawanbola: Situs Judi Bola Online Minimal Deposit Hanya 25 Ribu!
Objavljeno 26.April.2025.Bedebola: Situs Judi Bola Online Terpercaya dengan Pasaran Terlengkap!
Objavljeno 26.April.2025.Main Parlay Makin Gampang di Bedebola Cukup Modal 10 Ribu!
Objavljeno 26.April.2025.Discover the Best Whitelabel Casino Platform in Southeast Asia for Your Business Success
Objavljeno 24.April.2025.Inside the Vault: How a Trusted Casino API Provider Shapes the Future of Online Gaming
Objavljeno 22.April.2025.Gak Ribet! Begini Cara Mulai Main di Bmwlot88 Buat Pemula
Objavljeno 17.April.2025.Objavljeno 4.September.2024.Modelovanje i printovanje ergonomskog i estetski privlačnog korseta - faza III
Objavljeno 4.September.2024.Traži…
Finalni radovi 2011
- Modelovanje i fabrikacija kućice za jazavičara – faza 1
- FABRIKACIJA SLOJEVITE STRUKTURE OD PAPIRA ( II faza )
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza II
- Formiranje portreta korišćenjem struna u boji – Faza III
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – I faza
- Modelovanje/vizuelizacija “mirror dimension” paviljona – II faza
- Final – Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – unwrap uvw, materijalne grupe i osnova materijalizacije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max – razvijanje geometrije
- Modelovanje geometrije imaginarnih likova – 3ds max
- Modelovanje lampe sa promenljivošću osvetljenja – faza IV
- Parametarsko modelovanje objekta ”The Sage Gateshead” kroz analizu animacije kretanja gusenice
- STRATEGIJA MODELOVANJA- 00
- Zvučno-zavisni zid (Finalno)
- Invisible Edges – finalno
- Cesma u Limanskom parku – 04 – finalno
Strane
Linkovi
MaxSkript
- 1.1 Maxscript 101
- 1.2 Maxscript 101
- 1.3 Maxscript 101
- 1.4 Maxscript 101
- 1.5 Maxscript 101
- 1.6 Maxscript 101
- 2.1 Maxscript 101
- 2.2 Maxscript 101
- 2.3 Maxscript 101
- 2.4 Maxscript 101
- 2.5 Maxscript 101
- 2.6 Maxscript 101
- 2.7 Maxscript 101
- 3.1 Maxscript 101
- 3.2 Maxscript 101
- 3.3 Maxscript 101
- 4.1 Maxscript 101
- 4.2 Maxscript 101
- 5.1 Maxscript 101
- 5.2 Maxscript 101
- 5.3 Maxscript 101
- 5.4 Maxscript 101
- 5.5 Maxscript 101
- 5.6 Maxscript 101
- 5.7 Maxscript 101
- Maxscript – osnove
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 1c
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 2b
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3a
- MaxScript: Scripting a Plug-in Part 3b
- Maxskript tabela
Meta
Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 03
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 03
Parmetarska rešetka 02
Parametarski kontrolisana rešetka, dobila je svoju konkretnu primenu, u vidu pokrivne konstrukcije sportske arene. Prednosti ovakve konstrukcije su svakako brzo i jednostavno menjanje osnovnih parametara, koje rezultira promenom rasporeda štapova u rešetki i promenom karaktera rešetke. U kombinaciji sa programima za proračun statike, poput AxisVM-a, moguće je lako dimenzionisati štapove i proveriti stabilnost konstrukcije.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Parmetarska rešetka 02
Definisanje elementa popločanja u funkciji oblaganja površi 02
Cilj ovog segmenta procesa rada je problematizovanje nemogucnosti ocuvanja stalne velicine elementa poplocanja.
Na predhodni korak – postavljenog zeljenog oblika poplocanja, dodat je modifajer Tessellate i na taj oblik oprobani su alati poput FFD3x3x3, FFD(box), Ripple, Cloth, itd…
Doslo se je do zakljucka da nije moguce ostvariti ‘stalnost’ elementata pri njihovoj promeni geometrije…
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Definisanje elementa popločanja u funkciji oblaganja površi 02
Analiza projekcije i mapiranja arhitektonskih objekata 01
Ideja projekta je da mapiram objekat i da uskladim perspektivu projekcije sa perspektivom gledaoca. Tehniku cu primeniti na jednostavnijim objektima, kutijama na primer. Od alata cu da koristim uglavnom PathDeform, Morpher, animirane texture i animaciju tih objekata…
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Analiza projekcije i mapiranja arhitektonskih objekata 01
Pokrenti paneli 02
Model je urađen korišćenjem modifikatora attribute holder i wire parameter-a. Paneli se pokreću pomeranjem helpera po x osi, dok se debljina panela i veličina otvora menja pomeranjem helpera u svim pravcima.
Debljina i otvor nisu pravili probleme, ali rotacija jeste. Kada se uveže helper sa jednim panelom i onda uradi array, rotacija ostalih panela ne bude povezana. Bilo je potrebno povezivati svaki pojedinačni panel sa helperom.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Pokrenti paneli 02
Parmetarska rešetka 01
Parametric truss – rešetka kontrolisana parametrima, može biti veoma korisna za rešavanje konstrukcija nekonvencionalnog oblika, posebno konstrukcija velikih raspona kod pokrivanja sportskih arena, stadiona, sajamskih hala i sl. Korišćena je kombinacija alata iz programa Rhino i njegovog plug-in-a Grasshopper-a.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Parmetarska rešetka 01
Rotirajući Radnički Univerzitet 02
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Rotirajući Radnički Univerzitet 02
Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 02
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 02
Studije intraktivnih fasada 01
Osnovna ideja je stvaranje elemenata fasade koji reaguju na dnevno osvjetljenje, odnosno na poziciju sunca i intenziteta svjetlosti (doba dana). Pocetna faza studija su interaktivni brisoleji (venecijaneri) koji se zatvaraju ako je svjetlost jaca, odnosno otvaraju ako je slabija. Osim osnovnih alata za modelovanje naocigled jednostavne geometrije koristeni su bones sistemi i wire parametrizacija.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Studije intraktivnih fasada 01
Definisanje elementa popločanja u funkciji oblaganja površi 01
Izgled osnovnog elementa popločanja definisan je u AutoCADu te kao spline importovan u 3ds Max gde u konkretnom slučaju u osnovi u obliku kvadrata čije su stranice editovane do željenog oblika, tako da kada se postave u niz u jednom ili oba pravca u ravni dobijete (ne)skladnu formu.
Import…>Editable Spline>Weld>Editable Poly>Extrude>Array>Inset>…
Bilo bi od koristi koristiti i randomajzer kako bi se dobili oblici koji imaju/nemaju smisla i na taj način ispitati mogućnosti upotrebe ovih alata i elemenata..
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Definisanje elementa popločanja u funkciji oblaganja površi 01
ThreeClick trellis 01
Plugin za 3d Studio Max kojim se lako i brzo prave rešetkaste konstrukcije oko definisanih površina, na odredjenoj udaljenosti i određenih dimenzija otvora i same rešetke. Ideja je da se na osnovu tradicionalnih tehnika modelovanja napravi plugin u MaxScript programskom jeziku, kojim bi se ubrzao i optimizovao proces modelovanja ovakvih i sličnih konstrukcija.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on ThreeClick trellis 01
Rotirajući Radnički Univerzitet 01
Prizemlje objekta je u svakom trenutku u istom položaju, dok se sve ostaleetaže rotiraju. Svaka pojedinačna etaža(2-13) je wire parameters-om povezana saprvom etažom, u jednom smeru(1-2, 1-3, 1-4…). Povezane su tako da se rotirajuoko z ose, svaka etaža za različiti broj puta u odnosu na predhodnu…Na priloženoj “max animaciji” se etaže od nultog položaja zarotiraju za 180º ivrate u početni položaj.Želim da pronañem jos mogućih rešenja i model, koji je trenutnokonceptualni, dovedem do nivoa modela objekta.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Rotirajući Radnički Univerzitet 01
cities twins 01
Spajanjem urbanih repera gradova pobratima Novog Sada, kao sto su Shukov towers iz N. Novgoroda, Floriantum iz Dortmunda i Radnickog uni. iz Novog Sada dobice se novi objekat, neobicne forme i pomalo ironicne funkcije . Za spajanje ovih urbanih repera koristice se alatka iz podnivoa compound objects, boolean !
Posted in 00 Radovi
Comments Off on cities twins 01
Studija neorjentabilnih povrsi (mebiuseva kriva) 01

– rad na problemu pocinje od formiranja produzenog primitivnog tijela koje max softver sadrzi u sebi (torus knot), do apliciranja modifikatora, twist, band, shell i ffd. Na modelu su primjenjivane i ustaljene opcije ( edit poly_edge_loop_delete)
Posted in 00 Radovi
2 Comments
Pokretni paneli 01
Trenutni model je radjen uz pomoc LookAt Constraint-a, to je bio najbrzi nacin da se nesto izanimira, medjutim u ovom slucaju ima velike nedostatke. Sad krecem da radim na wire parametrima. Imala sam problema sa SurfDeform ili PatchDeform, ako triangulacija modela nije dobra onda nece lepo da zalepi ploce.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Pokretni paneli 01
vizuelizacija forme 01
Tema sa zasniva na poboljsavanju tehnika vizuelizacije 3d formi, koriscenjem vise alatki kao sto su vray i razne alatke u photoshopu. Cilj je smanjenje potrebnog vremena renderovanja i podizanja opsteg kvaliteta prikaza na visi nivo.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on vizuelizacija forme 01
Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 01
Analza geometrije klasicnim metodama nacrtne geometrije (u AutoCAD-u), sa animiranjem modela prostorne konstrukcije koriscenjem sistema “kost i koza” (u 3ds max-u).
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Analiza geometrije sklopivih konstrukcija 01
forMAketa 01
korisceni programi: 3ds Max, Photoshop (illustrator/coreldraw)
nacin rada: izmodeluje se (osnovna) geomterija objekta, izrenderuju se pogledi upravno na sve fasadne ravni, fasade objekta spojene u jedan “photoshop” fajl se odstampaju u odredjenoj razmeri. Stampani medij se prostorno izdeformise (isavija) i spoji u jednu 3d figuru koja predstavlja konceptualnu ili probnu maketu trenutnog projektantskog ucinka
Posted in 00 Radovi
Comments Off on forMAketa 01
Aktivni zid 01
Alatke koje su koriscene pri modelovanju i animiranju segmenta i celog zida su edit spline i edit poly komande, patch deform, wire parametars, curve editor, i auido controler. Nakon modelovanja, u scenu se uvodi helper koji se attachuje na objekat ili osobu u modelu koja se naknadno pomera pri animiranju a zid pri tom reaguje na pomeranju istog. Audio kontrola se uvodi kako bi isti zid odnosno fasada imala konstantu reakciju bez obzira na prolaznike.
Posted in 00 Radovi
Comments Off on Aktivni zid 01
Vežba_05
Float expression [file]
Analizirati različite slučajeve odnosa atraktora i objekta, menjajući parametre i svojstva oba elementa.
Posted in Vežbe
Comments Off on Vežba_05
Vežba_04
Parametarsko modelovanje GRID [file]
Kombinacijom alata (modifikatora) razviti strategiju za modelovanje zadatog objekta, tako da ostanu sačuvani parametri karakterističnih elemenata za naknadno intervenisanje na modelu.
Posted in Vežbe
Comments Off on Vežba_04
Vežba_03
Parametarsko modelovanje UVOD [file]
Kombinacijom alata (modifikatora) razviti strategiju za modelovanje zadatog objekta, tako da ostanu sačuvani parametri karakterističnih elemenata za naknadno intervenisanje na modelu.
Posted in Vežbe
Comments Off on Vežba_03
Vežba_02
ARCAM centar – SOLID [file]
Zakrivljenu površ opne ARCAM centra izmodelovati modifikovanjem MESH primarnog geometrijskog tela (kvadra). Uočiti karateristične projekcije i položaje ravni datih fasada. Na osnovu datih alata razviti najoptimalniju strategiju za generisanje opne.
Posted in Vežbe
Comments Off on Vežba_02
Vežba_01
ARCAM centar – NURBS [file]
Zakrivljenu površ opne ARCAM centra izmodelovati NURBS izvedenim površima.Uočiti karateristične projekcije i položaje ravni datih fasada. Na osnovu datih alata razviti najoptimalniju strategiju za generisanje opne.
Posted in Vežbe
Comments Off on Vežba_01
Dobrodošli
Posted in Opšte
Comments Off on Dobrodošli