Faza III
Nakon dve završene faze, uz dosta istraživanja, i završetka osnove karaktera, dolazimo do detalja.
Načini na koji se:
1. Pave zavoji
2. Ubacuju materijali u odvojene subtool-ove
3. Ubacuje tekstura
1. Zavoji
Izaberemo Subtool na kome želimo da bude zavoj.
Držimo Ctrl i klik na Brushes i izabere se selekcija “Mask Lasso” i zamaskiramo deo gde treba da se nalazi zavoj.
Da bi dobili debljinu zavoja ulazimo u Subtool menu>Extract, postavimo debljinu zavoja na Thick skali>Extract>Accept.
Ctrl+prevući levim klikom na prazan deo “platna” kako bi “odmaskirali” novi Subtool.
Kako bi se napravile trake, sledeći korak je da dok držimo Shift+Ctrl kliknemo na Brushes i izaberemo “SliceCurve”. Uključimo Polyframe(Shift+F).
Nakon toga držimo Shift+Ctrl i pravimo linije koje čine trake zavoja.
Sledeći korak -na Geometry>Panel Loops opcija- kako bi napravili useke i tako nastale zasebne trake. Na opciji “Loops” i “Thickness” nameštamo veličinu useka.
Nakon dobijene forme koju smo želeli, “Move” alatkom možemo pomerati svaku traku zasebno.
Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=4-sE6dponlE&t=208s
2. Ubacivanje materijala u odvojene subtool-ove
Izabere se subtool koji želimo da obojimo, pa i materijal.
Da se ne bi obojili svi Subtool-ovi, nakon izabranog materijala potrebno je uključiti “Material Channel”, i nakon toga ući u Color>Fill Object.
Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=d2CrOCQZB58
3. Ubacivanje teksture
Surface>Noise>Alpha On/Off, i ubacimo fotografiju strukture/šablona/teksture koju želimo. Opcijom “Strength” podešavamo jačinu teksture.
Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=fTs9f7ccAUo
Finalni izgled karaktera: