Druga faza rada na projektu odnosila se na modelovanje same Hilbertove krive i pokušaja da se uspostavi logika samog multipliciranja iste.
Krenulo se od toga da se napravi jedan deo od 3 ivice koji će se skalirati i rotirati, kao i na kraju spojiti i dobiti jedan deo krive. Na kraju se ti delovi multipliciraju i rotiraju kao deo krive.
Kao metoda za pravljenje je isproban i mirror kako bi se dobili delovi krive i koji bi se kasnije spojili u jednu celu krivu.
Kako slagalica ne bi morala da se pravi manuelno, postupak se primenio u Grasshopper-u. Kako je problem predstavljala sama izrada krive, krenulo se od kvadarata kojem se mogu menjati dimenzije u zavisnosti kojih dimenzija želimo da bude slagalica. Zatim su uzeta temena kvadrata, uradjen scale, i tim novim tačkama dobijeni centri novih kvadrata.
Uz pomoć Grasshopper plugin-a Anemone ovaj postupak se može ponavljati koliko god želimo puta.
Pomoću numeracije tačaka se na kraju tačke spajaju i prave zadatu krivu.