Algoritamsko rešavanje Rubikove kocke I

Oblast istraživanja: modelovanje i animacija

Tema istraživanja: stvaranje algoritma koji će na najbrži način sa najmanje poteza rešiti Rubikovu kocku

Stanje u oblasti: smatramo da postoji efikasniji i kraći način za rešavanje Rubikove kocke, u videu nije postignut krajnji rezultat

Problemi: zadavanje komandi programu, kako da program prepozna od čega da krene, grupisanje elemenata pri različitim rotacijama, kako dobiti krajnji rezultat (svaka boja na jednoj strani)

Cilj: postaviti tri ose, odabir pozicije (strane) i količinu rotacije (90/180/270 stepeni), pomoću plane-ova grupisati elemente i usmeriti ih

Hipoteza: Rubikova kocka će biti rešena u najviše 20 poteza

Kriterijumi: Rubikova kocka će biti rešena u najviše 20 poteza pravilnim rotiranjem grupacija, poput fizičke Rubikove kocke

Metode: algoritamsko rešavanje Rubikove kocke koja se inače rešava manuelno uz pomoć programa Rhinoceros i Grasshopper

imgbin-rubik-s-cube-2rzfF508XHVnWs2qmqTBS0mBA55-554757_rhino-3d-logo-png-transparent-png

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.