3D animacija glave lika

Polazna tačka za ovaj zadatak je bila model ljudske glave. Međutim, s obzirom na opširnost posla samo za taj deo, odlučeno je da se model glave preuzme sa interneta. Taj preuzeti model smo iskoristili da odmotamo glavu preko Unwrap UVW map komande u 3ds max-u.

13009751_1202446983107550_46079998_o

U nastavku smo radili podešavanja za  to odmotavanje, da bi kao krajnji rezultat ove komande dobili JPG fajl izgleda poligona modela.

13016369_1202447089774206_773956500_o     12991789_1202447523107496_1930846231_o

 

Zatim smo “uređivali” ljudski lik u odnosu na izbačenu mapu iz 3ds max-a.
Za dalji rad potrebna nam je bila izrada normal, a zatim i bump mape. Za doradu tih mapa koristili smo zatim program Photoshop, kao i preuzeti fotografiju željenog lika modela. Otvorili smo JPG fajl poligona modela i prevukli gore pomenutu fotografiju. Potrebno je bilo razvući tu fotografiju preko poligona tako da se poklapaju neke određene tačke, tako da je bila neophodna dodatna dorada fotografije u PS-u. Za base point “razvlačenja” fotografije su uzete uši na fajlu sa poligonima, jer su izrazito vidljive i da se smanji mogućnost greške pri ovom procesu.
Glava    Screenshot_2

Screenshot_3   Screenshot_5

 

 

This entry was posted in Opšte. Bookmark the permalink.