Auto Cad
Sredjivanje urbanisticke podloge Novog Sada u AutoCadu. Koriscenje opcija trim, explode, polyline, arc, zatvaranje povrsina, sredjivanje lejera i koriscenje opcije purge all, kako bismo je izveli u 3ds max.
3ds max
Import dwg crteza u 3ds max fajl.
Dodavanje modifier edit poly, odvajanje po segmentima naselja i extrudovanje objekata do odredjenih visina karakteristicnih za te delove Novog Sada.
Posle edit poly dodali smo tessalate sa razlicitim jacinama, sledeci modifier je mesh smooth.
Za perforacije na objektima koristili smo edit poly, opcijom inset polygon smo formirali razlicite otvore, na sve to smo dodali mesh smooth radi njihovog zaobljavanja.
Kriscenjem opcija bend i twist formirali smo dinamicne forme.
Podizanje zidova hola u maxu na osnovu podloge iz cada.
Podesavanje svetla, scena i rendera.
Opcije koje su koriscenje za svetla su standardna svetla free direct, target direct i omni light + Vraylight + podesavanje rendera visoke rezolucije.
Obrada finalnih rendera u photoshopu, tj. ubacivanje ljudi u scene.