1. korak: Pronadjen je odgovarajuci model na Free3D, optimizovan u 3dsMax-u a zatim ubacen u MashLab kako bi se dobio jos bolji lowpoly model.
2. korak: Sredjenu, pojednostavljenu strukturu zatim sam importovala u Rhinoceros kako bih pokusala da istrazim nacine na koje se u Grasshopperru mogu dobiti spojnice.
Dosli smo do zakljucka da je dobro sve ivice jednog dela spojiti kako bi se vektorski smer poklopio i spojnice se dobile sa iste strane. Moguce je kontrolisati velicinu spojnica, sirinu, ugao zaseka…
(prikaz spojnica kada su sa iste strane-dolazi do preklopa tako da je neke delove potrebno trim-ovati)
Tokom unroll-a uocen je problem da ukoliko se unroll-uje iz delova, svaki put se pojavi isti broj, tako da,umesto dva puta, javice se isti broj vise puta. Potrebno je unroll-ovati sve odjednom i onda delove koji se preklapaju odvajati.
Zakljucak: Do kraja radionice samo sam nailazila na probleme koje sam pokusavala da resim, medjutim nisam uspela.Ukoliko mrezu razvijam u Rhinoceros-u bez Grasshopper-a, potrebno je dodatno docrtati spojnice, znati tacno koji deo se savija ka spolja koji ka unutra. Na kraju same radionice, saznala sam za dodatak u Grasshopperu-MeshMachine,pa cu pokusati neke od problema da resim sa njim(mogucnost manipulacije svakim delom-pravljenje jednostavnijih (telo) i slozenijih delova (uho,njuska,oko).