Slike osnove i izgleda objekta skinute sa interneta ubacujemo u program SketchUp opcijom: File-Import. Sa alatkom Line iscrtavamo linije.
Kada smo završili sa iscrtavanjem linija spajamo ih i postavljamo na odgovarajuća mesta tako da dobijamo linijsku konturu objekta.
U sledećem koraku označavamo linije koje prave jednu zatvorenu površinu i kliknemo na alatku ‘Generate Soap Skin’ (nalazi se u traci sa alatkama ‘Soap Bubble’ koja se može skinuti sa interneta: Window-Extension Warehouse).
Ako je površina ispala previše udubljena ili ispupčena koristi se opcija ‘GenerateSoapBubble’ za ispravljanje. Na sledecoj slici je prikazan objekat sa napravljenim svim površinama.
Kada smo završili sa modelovanjem objekta dodali smo okolinu: popločanje, ljude, vegetacijui dr. Komponente koje su dodate nalaze se u posebnom folderu i imaju efekat pomeranja prilikom snimanja videa, a do njih se dolazi opcijom: Window-Components-LumenRT 4 Studio. Po zavrcetku kliknemo na alatku ‘LumenRT 4 Studio Draft Export’.