Motion Tracking – Faza I

Oblast istrazivanjaMotion Tracking

Tema istrazivanjaCamera Tracking u 3ds Max i post produkcija u After Effect.

Stanje u oblasti

Inspiracija : AlYasid, NoSleepCrative, AshThorp, Ian Hubert.

https://www.youtube.com/watch?v=9UpLecfC_GM
https://www.youtube.com/watch?v=knx0aGAFWKk&ab_channel=3DAS
https://www.youtube.com/watch?v=c40GiUTHH30&ab_channel=KenanProffitt

Prednosti – Postize se fotorealistican rezultat, mogucnost koriscenja za VR, usmeravanje budzeta na neke druge sfere, ako je u pitanju filmska produkcija.

Mane –

  1. Implementacija kamere,
  2. stabilizacija,
  3. kompozicija,
  4. renderovanje 
  5. post produkcija (color grading, hdri, ambient occlusion, blur …itd). 

    Tesko je doci do besplatnih vektorskih crteza automobila, high poly modeli kostaju, a modelovanje moze da potraje nekoliko dana, bez teksturisanja.

Problemi prebaciti u program da prepozna snimak i kako da se poklopi 3d model automobila sa samom scenom ( motion tracking, image sequence rendering, making video out of image sequence, post production, color grading, ambient occlusion..itd).

Cilj Nauciti kako da se prati 3d model u sceni, postici fotorealistican rezultat i da sto manje deluje da je u pitanju CGI – kompjuterski generisana slika.

Hipoteza Kvalitetnim motion trackingom se postize fotorealistican rezultat.

Kriterijumi Snimak podeliti na drustvenim mrezama + napraviti anketu za ispitanike, pitati za misljenje i da li razlikuju CGI od realnosti.

Metode –

  1. Snimiti lokaciju gde se ubacuje automobil,
  2. importovati snimak i pracenje kamere,
  3. maskirati objekte koji se pomeraju pre trackinga,
  4. generisati cloud point za vizualizaciju,
  5. importovati izmodelovan auto,
  6. paziti na kompoziciju scene,
  7. renderovati niz slika (image sequence) uz pomocu koje se dobija video snimak,
  8. paziti na color grading, osvetljenje, renderovanje, post produkciju. 

This entry was posted in 21/22 Radovi. Bookmark the permalink.