Oblast istrazivanja – Motion Tracking
Tema istrazivanja – Camera Tracking u 3ds Max i post produkcija u After Effect.
Stanje u oblasti –
Inspiracija : AlYasid, NoSleepCrative, AshThorp, Ian Hubert.
https://www.youtube.com/watch?v=9UpLecfC_GM
https://www.youtube.com/watch?v=knx0aGAFWKk&ab_channel=3DAS
https://www.youtube.com/watch?v=c40GiUTHH30&ab_channel=KenanProffitt
Prednosti – Postize se fotorealistican rezultat, mogucnost koriscenja za VR, usmeravanje budzeta na neke druge sfere, ako je u pitanju filmska produkcija.
Mane –
- Implementacija kamere,
- stabilizacija,
- kompozicija,
- renderovanje
- post produkcija (color grading, hdri, ambient occlusion, blur …itd).
Tesko je doci do besplatnih vektorskih crteza automobila, high poly modeli kostaju, a modelovanje moze da potraje nekoliko dana, bez teksturisanja.
Problemi – prebaciti u program da prepozna snimak i kako da se poklopi 3d model automobila sa samom scenom ( motion tracking, image sequence rendering, making video out of image sequence, post production, color grading, ambient occlusion..itd).
Cilj – Nauciti kako da se prati 3d model u sceni, postici fotorealistican rezultat i da sto manje deluje da je u pitanju CGI – kompjuterski generisana slika.
Hipoteza – Kvalitetnim motion trackingom se postize fotorealistican rezultat.
Kriterijumi – Snimak podeliti na drustvenim mrezama + napraviti anketu za ispitanike, pitati za misljenje i da li razlikuju CGI od realnosti.
Metode –
- Snimiti lokaciju gde se ubacuje automobil,
- importovati snimak i pracenje kamere,
- maskirati objekte koji se pomeraju pre trackinga,
- generisati cloud point za vizualizaciju,
- importovati izmodelovan auto,
- paziti na kompoziciju scene,
- renderovati niz slika (image sequence) uz pomocu koje se dobija video snimak,
- paziti na color grading, osvetljenje, renderovanje, post produkciju.