Predmet istraživanja:
je promenljivo osvetljenje svetlosne instalacije (lampe) u zavisnosti od potreba korisnika.
Problem:
1) Modelovanje geometrije lampe će biti urađeno kao modifikacija poliedarskih struktura (ili kao kombinacija razvojnih formi) kako bi bilo moguće na jednostavna način, od ravanskih ploča i materijala, izvesti datu strukturu
2) Pronalaženje šablona, koji, u saglasnosti sa geometrijom, daje određenu senku, a zatim i apliciranje datog šablona na segmente modela. Uzimajući da je promenljivost osvetljenja jedan od parametara, potrebno je uvrstiti i načine menjanja šablona ili geoemtrije, kako bi se postigao dati efekat.
3) Implemetiranje mehanizma irisa, koji zatvara određene delove šablona ili ih otvara i na taj način menja količinu osvetljenja, a samim tim i pravi drugačiji ambijent sa datom svetlosnom instalacijom.
Cilj istraživanja:
fabrikovati fizički prototip svetlosne instalacije, koja ima mogućnost adaptibilnosti uslovima i potrebama korisnika. Kombinovanjem odabranog šablona i mehanizma adaptacije i menjanja se na datoj geomeriji postiže željeni efekat.
Softver:
Rhinoceros
Autori:
1. Andrijana Kovačević au 37-2013
2. Olivera Marković au 41-2013
3. Ena Vorkapić au 40-2013