Kreiranje 3D scene izvedene iz 2D slike na što jednostavniji način – faza 3

Da bi postigli trodimenzionalni utisak na malo kompleksnijem crtežu potrebno je izdeliti ga na što manje segmenata, tako da na kraju idalje imamo utisak da se radi o 3D prostoru.

U ovom slučaju kula je izdvojena kao poseban element. Ostali elementi deljeni su na osnovu potrebnog utiska dubine prostora, drugačijeg položaja ravni, i vrste elementa (cveće, drveće, zid itd.)

Screenshot 2024-06-26 124111Neki elementi biće odvojeni od onih iza, što se na crtežu ne vidi. Ovo znači da će postojati površine koje će faliti na crtežu, a koje će biti potrebno popuniti (na primer nebo iza kule).

skrin2

Screenshot 2024-06-26 132819

pozadina je podeljena u više ravni

Neki elementi će imati više strana. U tom slučajuih ipak moramo razdvojiti na više delova, a u ovom slučaju, na primer- mali stepenik ispod kule.

Screenshot 2024-06-26 130538

Sav materijal je sortiran radi lakšeg ubacivanja u Blender.

 

Kula kao najsloženiji element podeljena je na što manje segmenata. Prozori i terasice su uvučene/ izvučene.

ezgif.com-crop (2)

Finalna scena ima utisak trodimenzionalnosti, ali ne u velikoj meri. Primena ovog metoda je jednostavna, ali nekad zahteva više podataka nego što 2D slika poseduje, čak i izvan kadra početnog crteža/ fotografije.

scene6

scene5

 

 

 

 

 

 

 

 

Sa druge strane, ovim se može postići utisak blage trodimenzionalnosti, što možda može biti korisno ako nam je potreban malo drugačiji ugao za istu ilustraciju. Primeri se vide ispod.

scena 1

neki prikazi mogućih kadrova

 

 

This entry was posted in 23/24 Radovi, Opšte. Bookmark the permalink.