Tokom faze III došli smo do finalnog rešenja tako što smo ispitivanju, modelovanju i fabrikaciji pristupili na tri različita načina i nakon nailaženja na prepreke i komplikacije zaključili da je najadekvatniji pristup upotreba Crane-a kada su u pitanju folding forme.
1. Modelovanje forme aproksimacijom na razvojne trake.
– Ovaj rezultat dobijen je pomoću alatke Unroll surface. Ovom metodom modelovanja nismo dobili željene rezultate jer se problem pojavio kod preklapanja traka kada se razviju u osnovi.
2. Modelovanje dvostruko zakrivljene strukture putem 3ds Max-a.
– Korak 1 – Ispitivanje savijanja folding forme na cilindru.
– Korak 2 – Modelovanje željene strukture pomoću osnovnih alatki u 3ds Max-u: Line, Edit Poly, TurboSmooth, Free Form Deformation.
– Korak 3 – Pravljenje šablona direktno na izmodelovanoj strukturi pomoću alatke Generate procedural topology koja omogućuje pravljenje pattern-a na bilo kakvoj formi. Nakon podešenog pattern-a fasadna forma je lako editovana.
3. Modelovanje dvostruko zakrivljene strukture putem Crane-a i programa koji omogućuje digitalnu simulaciju savijanja.
– Korak 1 – Pravljenje šablona na osnovu kog će se savijati budući model.
– Korak 2 – Ispitivanje savijanja na nekim geometriujskim oblicima (torus, cilindar).
– Korak 3 – Aproksmacija šablona na željenu strukturu.
Kako bismo dobili što bolje rezultate na krajnjem modelu bilo je potrebno iskoristiti alatku Cage. Pomoću nje poboljšan je izgled samog modela.
FINALNI REZULTAT: