Optička varka
U nastavku rada na rotirajućoj skulpturi stavio sam akcenat u odnosu forme i materijala. Ovakva postavka problema zahtjeva analiziranje svih onih parametara ( svjetlost, brzina, zapremina) koji uticu na percepciju posmatrača.
U prethodnim postovima detaljnije je opisana sama geometrija tijela i poprečnog presjeka. Sada je to tijelo hromirano i rotacijom oko Z ose stvara optičku varku “tečnosti” na čijoj se površini odslikava okolini ambijent ( Anish Kapoor).
Kratak rezime rada:
– pronalaženje načina modelovanja mobijuseve trake ( standard primitives, splines)
studija sekundarne geometrije ( alatke: path deform, ffd, mash smooth, twist, strech)
animacija ( animiranje vise objekata na sceni, renderovanje frejmova)
Zaključak:
Mobijuseva traka ima veliki potencijal kao površ, prostor, arhitektonska forma. Taj potencijal bi teško bilo istražiti i vizuelizovati bez pomoći digitalne tehnologije, čime bi se znatno umanjila valorizacija tog matematičkog koncepta.