F1 staza

U prvoj fazi modelovanja, u sketchup-u sam izvukao teren lokacije sa interneta, zatim iscrtao osnovu staze koju sam predhodno razmatrao kroz studije slučaja.

Druga faza vezana je za isključivo 3D modelovanje staze kao jednog tela bez terena. Određivanje vektora i radijusa krivina zatim same prostorne konfiguracije staze i zakrivljenosti njenih pojaseva i zavoja, rađeno je pomoću osnovnih alatki ( Rotate, Push-pull, Arc… )

Slika 1 i 2 Rotiranje dela staze po vertikalnoj osi

givsf   givsf2

Slika 3 i 4 Zakrivljivanje forme staze u njenim krivinama i zavojima gde su unutrasnje strane krivina (unutrasnji zamah) niže u odnosu na spoljašnje čime se dobija slobodan pad od 5-7 %. Na nekim mestima iznosi i 15 (Danlup krivina sa slike 2) Ovde se radi isključivo o zakrivljenosti zavoja (slika 3) i slobodnog pada u krivinama (slika 4)

givsf1   givsf3

Treća faza odnosi se na finalno prikazivanje staze zajedno sa pokrenutim terenom. Napomena da su neki delovi iscrtani proizvoljno bez posebnih alatki i prečica. Npr. kako bi se istakao pad na pisti. Prvi put se susrećem sa ovakvim poduhvatom a zelja mi je pokušati nešto slično sa savršenijim softferima za 3D modelovanje.

sl 4   givsf4

This entry was posted in 00 Radovi. Bookmark the permalink.